Partnermi portálu Energie pre Vás sú:

1
2
3
4

Chcete byť informovaní?

Najnovšie

Rozhovor s Martinom Magáthom, novým šéfom SEPS-u

RTVS :24 - MH SR: Na faktúre nikto neuvidí nárast cien

RTVS :24 - Pomoc vlády s cenami energií na budúci rok

Štátna pomoc pre najväčších znečisťovateľov

Kalendár akcií

PR sekcia

SEPS úspešne obstarala podporné služby na rok 2024 s úsporou € 15 mil.

SPP informuje o cenách za dodávku energie v roku 2024

Pozitívny výsledok hospodárenia štátneho SEPS-u

SPP – distribúcia spolu s partnermi podporí nákup nového kotla sumou do výšky 600 EUR

Ponuky

Voľné pozície v NET4GAS

Career at UNFCCC

Job openings at IEA

Späť na zoznam článkov

Klientsky portál Môj Wüstenrot

Wüstenrot poisťovňa a Wüstenrot stavebná sporiteľňa spustili do prevádzky nový klientsky portál Môj Wüstenrot, ktorý sprístupní klientom poisťovne aj stavebnej sporiteľne informácie o ich produktoch a vybrané služby.

Bratislava, 12. februára 2018 – V ére digitalizácie je portál pre klientov už nevyhnutnosťou. Klient si tu nájde všetky potrebné informácie o uzavretých zmluvách, môže využívať doplnkové služby a špeciálne ponuky, ale aj komunikovať online so spoločnosťou. V dnešnej dobe už osobné konzultácie a telefonáty na Call centrum nepostačujú modernej forme komunikácie.

Nový klientskyportál Môj Wüstenrot umožní fyzickým osobám – klientom Wüstenrot stavebnej sporiteľne, a.s., a Wüstenrot poisťovne, a.s.,

odkiaľkoľvek a kedykoľvek online:

  • poskytnúť prehľad o vlastných zmluvách (poistných, sporiacich či úverových),
  • sledovať platby, vklady a ich históriu,
  • aktualizovať vlastné kontaktné údaje a vykonávať niektoré zmeny,
  • mať prístup ku korešpondencii a jej prezeranie na jednom mieste,
  • nahlasovať poistné udalosti,
  • uzatvárať zmluvy (online poistenia i s možnosťou platby Card pay),
  • získať medzi prvými informácie o novinkách a špeciálnych ponukách,
  • šetriť náklady za doručovanie niektorých písomností.

Môj Wüstenrot je miesto, kde sa klient dozvie všetko, čo potrebuje vedieť o svojich poistných zmluvách, stavebnom sporení a úveroch bez toho, aby musel navštíviť pobočku alebo volať na Call centrum spoločnosti. Cieľom uvedenia klientskeho portálu je zvýšiť spokojnosť klientov, zjednodušiť ich prístup k informáciám o uzavretých zmluvách, ako aj zlepšiť kvalitu, resp. aktuálnosť klientskych dát (tel. kontaktov a e-mail adries). Cieľom portálu je tiež osloviť nových klientov, ktorí uprednostňujú elektronickú komunikáciu. Okrem ďalšieho skvalitnenia a zrýchlenia služieb prinesie Môj Wüstenrot aj možnosť úspory nákladov na poštovné a šetrenie životného prostredia zasielaním časti pošty online, bez nutnosti tlače veľkého množstva papierovej dokumentácie.

„Klientsky portál Môj Wüstenrot bol pomerne dlhodobý projekt, náročný na kooperáciu, spojený s riešením mnohých technických a bezpečnostných nastavení, analýz dostupnosti dát až po vytvorenie prototypu aplikácie a následné testovania. Zámer sa však podaril, Môj Wüstenrot úspešne začal svoju ostrú prevádzku a je plne k dispozícii našim klientom. Sprístupnenie portálu je ďalším napĺňaním stratégie digitalizácie spoločnosti,“ povedal Dr. Klaus Wöhry, člen predstavenstva Wüstenrot poisťovne a Wüstenrot stavebnej sporiteľne.

Spustenie klientskeho portálu Môj Wüstenrot je spojené so súťažou o 10 mobilných telefónov Apple iPhone 8. Stačí, ak si klient do 30. apríla 2018 aktivuje klientsky portál na moj.wuestenrot.sk alebo na www.wuestenrot.sk v záložke Môj Wüstenrot. Používanie klientskeho portálu je nenáročné, intuitívne, s prístupom na heslo, ktoré klient dostane cez SMS po vyplnení a doručení podpísaného registračného formulára/aktivácii služby Môj Wüstenrot.

Zdroj: Wüstenrot, a.s





Všetky práva k webovej stránke, príspevkom a fotografiám sú vyhradené. Copyright © EpV, s.r.o., 2014-2023 | Designed & Programmed by Richard Haríň

Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s používaním cookies, vďaka ktorým vylepšujeme naše služby. Viac info nájdete vo VOP. Logo na stiahnutie.