Partnermi portálu Energie pre Vás sú:

1
2
3
4

Chcete byť informovaní?

Najnovšie

Rozhovor s Martinom Magáthom, novým šéfom SEPS-u

RTVS :24 - MH SR: Na faktúre nikto neuvidí nárast cien

RTVS :24 - Pomoc vlády s cenami energií na budúci rok

Štátna pomoc pre najväčších znečisťovateľov

Kalendár akcií

PR sekcia

SEPS úspešne obstarala podporné služby na rok 2024 s úsporou € 15 mil.

SPP informuje o cenách za dodávku energie v roku 2024

Pozitívny výsledok hospodárenia štátneho SEPS-u

SPP – distribúcia spolu s partnermi podporí nákup nového kotla sumou do výšky 600 EUR

Ponuky

Voľné pozície v NET4GAS

Career at UNFCCC

Job openings at IEA

Späť na zoznam článkov

S aplikáciou Wüstenrot je poistné plnenie klientovi odoslané do 24 hodín od nahlásenia poistnej udalosti

Od novembra funguje na Úseku neživotného poistenia vo Wüstenrot poisťovni Oddelenie rýchlej likvidácie, ktoré zabezpečuje servis pri likvidácii vybraných typov poistných udalostí. Úplnou novinkou je služba rýchlej likvidácie. Vďaka špeciálnej Aplikácii Wüstenrot ponúkne call centrum klientovi (po nahlásení poistnej udalosti pri PZP, havarijnom poistení a poistení majetku) konkrétnu sumu finančného odškodnenia s vyplatením do 24 hodín, bez obhliadky vykonávanej zo strany poisťovne.

Vo Wüstenrot poisťovni bolo v rámci Úseku neživotného poistenia nedávno vytvorené nové Oddelenie rýchlej likvidácie. Predmetom jeho činnosti je komplexné poradenstvo pre klientov a finančných agentov o stave existujúcich poistných udalostí. Od decembra poskytuje aj novú jedinečnú službu zrýchlenej likvidácie poistných udalostí z povinného zmluvného poistenia, havarijného poistenia a poistenia majetku. Klient poistnú udalosť nahlási telefonicky, poisťovňa škodu zaregistruje a následne si klient môže vybrať akou formou chce škodu zlikvidovať – štandardnou s obhliadkou alebo novou formou rýchlej likvidácie bez obhliadky vykonávanej zo strany poisťovne. Vďaka špeciálnej Aplikácii Wüstenrot, do ktorej vstúpi na základe tokenu zaslaného na jeho mobilný telefón alebo PC, je celý proces zrýchlený a zautomatizovaný. Po vykonaní niekoľkých úkonov v jednoduchej aplikácii, nafotení vozidla a zaslaní výstupov do Wüstenrot poisťovne, call centrum rýchlej likvidácie ponúkne klientovi konkrétnu sumu* finančného odškodnenia s vyplatením do 24 hodín od zaslania kompletnej dokumentácie (v prípade, ak škoda nie je vylúčená z poistného krytia).

* V prípade PZP ide o výslednú sumu, v prípade havarijného poistenia KASKO je suma znížená o spoluúčasť, pri poistení majetku, ak spĺňa stanovené parametre, je poistná udalosť po zaslaní fotodokumentácie postúpená na likvidáciu.

Služba rýchlej likvidácie je moderná a jedinečná služba a som veľmi rád, že sme ju zaviedli ako prví na Slovensku v tomto rozsahu a s týmito parametrami. Aplikácia je veľmi jednoduchá a používateľsky nenáročná. Výhodou je, že klient dostane v krátkej dobe na účet finančné prostriedky na opravu svojho vozidla bez obhliadky. Rýchlu likvidáciu pohľadových škôd poskytujeme momentálne pri PZP, havarijnom poistení KASKO a pri škodách na majetku. Z doterajších skúseností a štatistík nehodovosti predpokladáme, že sa rýchla likvidácia bude týkať až 20 % poistných udalostí v uvedených segmentoch,“ konštatuje Lucián Besterci, riaditeľ Úseku neživotného poistenia.

Ako celý proces funguje?

Klient získa jednorazový prístupový kód (môže si zvoliť e-mail alebo SMS) a bez nutnosti čokoľvek stiahnuť či inštalovať do mobilu alebo PC ho aplikácia intuitívne a zrozumiteľne prevedie cez jednotlivé kroky (zadanie potrebných informácií, odfotenie škody a pod.) až po výslednú sumu – stanovenú výšku škody, ktorú môže prijať alebo odmietnuť (v tom prípade nasleduje štandardná likvidácia poistnej udalosti s obhliadkou).


Autor: Wüstenrot poisťovňa



Všetky práva k webovej stránke, príspevkom a fotografiám sú vyhradené. Copyright © EpV, s.r.o., 2014-2023 | Designed & Programmed by Richard Haríň

Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s používaním cookies, vďaka ktorým vylepšujeme naše služby. Viac info nájdete vo VOP. Logo na stiahnutie.